Jaké články byste chtěli??

středa 8. dubna 2015

No time aka Crazy Random TAG

Ahoj tak dneska jsem si pro vás připravila "pouze" tag.. :/

1) Byl jsi drzý k učitelům ve škole?
:DD skoro pořád teda..
2) Měl jsi někdy záchvat, který si nemůžeš vysvětlit?
No.. asi se nepočítá záchvat smíchu :D
3) Když jíš, jíš s otevřenou pusou nebo zavřenou?
zavřenou :D fuj..
4) seš schopný letět přes náměstí nahý?
Upa ne :DD
5) Když jdeš spát, usneš rychle, nebo pomalu?
Jak kdy.. občas sem děsně unavená ale pak si pustim písničky a jsme vzůru ještě hodinu :D
6) Který z těchto věcí, se nemůžeš dotknout: broskev, váza, louka, dřevo, dráty?
Vaty :D a solamilu nebo jak to je.. prostě mi je to děsně nepříjemný :D
7) Jaké slovo si vymyslela?
bohužel žádný.. :( ale musím na tom zapracovat :D
8) Tvůj oblíbený jazyk, a proč?
No asi angličtina.. všechno v ní zní nejlíp :3 *jp vím že je to děsný klišé ale jo :D*
9) Může se stát, že tě někdy naštve maličkosti? 
Furt.. ale hodně často se stává že v sobě dusím emoce a pak mě právě naštve každá maličkost :D
10) Oblečení z listů nebo hub?
Asi z listů.. houby musej smrdět ne?
11) make-up, nebo raději přírodní?
No .. asi řeknu makeup :D samozřejmě všichni jakože přírodní ale.. :D
12) Lepicí tyčinka nebo tekuté lepidlo?
Tyčinka :D teda pokud mluvíme jenom o papíru mno :D tekutý je totka dementní :D
13) Had nebo pavouk?
Had :D mám je celkem ráda chtěla bych ho i jediný mi vadí ho krmit :D
14) Dáváte přednost spíše plachým či retardovaným lidem?
:D já jsme totálně retardovaný člověk takže.. :D
15) Světle zelená nebo tmavě zelená?
Asi světle ale jinak ani jedna

Chtěla bych se vám omluvit že jsem se neodhodlala na víc ale poslední dobou moc nestíhám a nemám moc motivace a nápadů na právě víc "depp" články :D prostě něco co by mi vyběhlo v hlavě , něco co jsem prožila.. proto jsem se vám rozhodla napsat tento TAG :) moc jsme ho neviděla tak jsem se rozhodla pro tento :) omlouvám se jestli ani odpovědi nejsou dokonalý.. :ú

xoxo tyna

Žádné komentáře:

Okomentovat