Jaké články byste chtěli??

pondělí 6. dubna 2015

BABY LIPS 😄

ToAhoj všichni mám tu pro Vás recenzi na 4 Baby lipsy protože
a) mám jenom 4
b) když jsou 3 nebarvený tak by to bylo zbytečnný



1) HYDRATE A MINT FRESH
Jsou nebarvený. Obecně u Baby Lipsů mi nepřijde že by hydratovali ,já mám spíš pocit že na těch rtech něco mám ale na "hloubkovou" hydrataci znám i lepší balzámy
Co se týče vůně tak Mint Fresh voní překvapivě Mentolově, Hydrate je taková citrónová,svěží a celkově hodně příjemná.
  
PEACH KISS A PINK PUNCH 

U pink punch se mi zdá že mnohem líp hydratuje a barvu dělá hodně neonovou sytou. Co se týče vůně připadá mi hodně ovocná , jahodová. Peach Kiss je taková hnědooranžová, nude barva která na rtech není tak výrazná ale taky příjemná. A vůně BROSKVOVÁ kterou u jiných produktů nemusím ale tady je taková příjemná a dost mi voní



Takhle vypadají....
Kdybych měla Baby Lipsy shrnout tak bych je určitě doporučila a aspoň jeden stojí za to si zkusit.
Jinak jsem slyšela že už jsou v Česku ty Electro. ¨
Napište mi jakou máte s Baby Lipsama zkušenost vy? A jaký máte nejraději..? A jak vám vyhovují?


Tohle by bylo pro dnešní  článek vše :))


xoxo BETY




 

6 komentářů:

  1. Zatím mám jenom ten modrý - hydrate.
    A dost mi vyhovuje :-)

    http://my-infinity8.blogspot.cz/?m=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus i ty z řady Electro jestli ještě nemáš :)

      Vymazat
  2. Designově vypadají všechny krásně, hezky barevné :) Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek;) http://stylebyme012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme a na tvůj blog ještě kouknem :)

    OdpovědětVymazat