Jaké články byste chtěli??

čtvrtek 2. dubna 2015

Lady speed stick a Garnier NEO

 Ahoj :) tak vím že teď týden nebyly články ale teď jelikož jsou teď prázdniny měli by články vycházet časteji :3 pokusíme se i denně.. 
Teď pro vás máme tento kratší článek s dvěma recenzema :)
snad se vám tento článek bude líbit a napište nám vaše oblíbence a tipy :)                                                                                                  



LADY SPEED STICK- NATURALS AND PROTECT
takže první o čem bych chtěla psát je LADY SPEED STICK
- mám vůni Aloe Vera a Mentolu
-stál 89kč v Kaufu
-měl by vydržet 48 h ale já bych řekla že vydrží tak 12h
-co se týče obalu je fialový jak můžete vidět na obrázku
-četla jsem jen kladné recenze 
-necitím přes den vůbec jeho vůni což je pro mě velmi důležité



xoxo bety


Garnier deodireant NEO- Soft Cotton

Další recenze je na tento deoodorant který je v krémové podobě..
Já jsem tedy více spokojená s touto konzistencí
Přijde mi jako kdyby se "do pokožky vstřebal"..
Což nezní zrovna ideálně :D ale vůbec se po něm nepotíte
Nevím jak moc je to s vůní jelikož tato vůně je nevýrazná.. vím že se dají zakoupit i v dalších
vůních ale u deodorantu mi na vůni nezáleží spíš naopak..
Já jsem ho koupila za 89 kč :D *náhoda nemyslím si*






xoxo tyna


Žádné komentáře:

Okomentovat