Jaké články byste chtěli??

úterý 15. července 2014

Night post aka nezáživný info #2





Takže, dnes píšu tento článek lehce pozdě, ani nevím jak to nazvu a o čem bude :D

popravdě dneska jsem neměla tu "kreativní náladu" a navíc se mi prostě nechtělo :´D.
Nejdřív jsem se s mámou koukala na televizi což je rutina, kterou když jsem teď já doma nemocná a nemůžu moc ven a i máma je doma, kterou "dodržuji" každé ráno.
Většinou jsem šla psát když nic nedávali nebo šla máma prostě pracovat.
A dneska jsem se ještě k tomu rozhodla že si musím uklidit. Plus aby toho nebylo málo vstala jsem až v půl desátý :D. Takže jsem vstala pozdě, dlouho snídala, koukala na televizi, dlouho obědvala, uklízela a potom jsem cvičila (btw: myslím že zítra nebudu chodit :D) ,samozřejmě jsem asi měla čas napsat ten článek ale chybělo mi téma! :P vážně už začínám mít problém s tím že nikdo blog nečte a docela mi z toho už šibe :D oops :D
Už včera jsem neměla téma, proto jsem "napsala" random pictures :) Potřebuju inspiraci a téma! :D
Teď právě sedím na posteli s mokrými vlasy který jsem si asi měla dávno vyfénovat oops #2 :D mám zapálenou Yankee Candle Blue Lavender a píšu.
Vážně zbožňuji Yankee Candle :3 Mám ale "jen" dvě ty střední, 5 vosků a jeden ten "polovosk" prostě ten vyšší :D Docela se bojím že chytnou naše nový záclony ale ok :/ :D.
To že jsou prázdniny dokazuje to, že vážně netuším co je za den.. jakž takž si pamatuju co je za den ale pokud po mě někdo chce datum... ne ani jsem si neuvědomila že má mamka svátek :D prostě vážně netuším co je za den a myslím že nejsem jedíná...doufám.. že ne.. určitě ne.. ehm...

Jak jsem psala že mám ještě jeden článek v záloze... jo v záloze už třikrát, psala jsem ho už třikrát :D ani jednou nevyšel a zasekla jsem se u tak neskutečný blbosti a to jak napsat, že si máte dát sklenici vody.. ehm. Bylo to , my night time essentials/ Pamper evening routine, možná tento článek někdy vyjde, třeba se mi podaří dát dohromady ale zasekla jsem se u toho vždycky, protože jsem nechtěla moc kopírovat video od Zoe --► https://www.youtube.com/watch?v=6TusEk5KUTA&list=UUWRV5AVOlKJR1Flvgt310Cw
Prostě tím videeem (ne sakra tam asi není tolik e :D) jsem se inspirovala ale nechci ho kopírovat :/ Je to sakra těžký... :D Prostě snad jeden den najdu "cestu" jak vyjádřit že si máte dát vodu nebo čaj :DDD
Zoe se to video prostě povedlo a je hrozně těžký se něčím inspirovat a nekopírovat. Zoe má prostě skvělý videa, je to jedna z mých nejoblíbenějších youtuberek. (kterých je vážně dost :D)
Vzhledem k tomu že jsem nemocná strávím většinu svého času na internetu nebo koukáním na televizi, a pak se cítím hrozně že jsem nic nedělala. Párkrát jsem pár věcí udělala, jako si uklidila, dokopala se ke cvičení, umytí vlasů ale žádná sláva :D každopádně se cítím líp, když napíšu nějaký smysluplný článek což se o posledních dvou dnech říci nedá... A tohle vážně není smysluplný článek, tentokrát skáču z téma na téma ještě víc a ještě nesmyslně ale hádám, že o tom to je jeden den je lepší článek a pak je období, kdy nestojí články za nic. Tak doufám že to období zanedlouho skončí :DDDDDD



















xoxo betyna14








Žádné komentáře:

Okomentovat