Jaké články byste chtěli??

pondělí 14. července 2014

My feelings right now aka nezáživný info

WARNING- TENTO ČLÁNEK NENÍ ANI TROCHU SMYSLUPLNÝ...
Popravdě musím sepsat nějaký smysluplný článek. A nic mě nenapadá. Jo je to blbý, ale co se týče mých "pocitů" teď nemám žádný, a to se mi asi nikdy nestalo :´D takže asi budu skákat z tématu na téma, asi jako "u random vlogů". Dneska jsem napsala článek (nevím jestli to ale vydám dnes nebo zítra ale prostě vyšel článek) o random věcech co jste nevěděli. Prostě jsem si sedla, že něco napíšu a hned mi to došlo, prostě to chci napsat, tak jsem to nadepsala a psala jsem dál a dál, pak jsem začala hledat a začala jsem si to vypisovat a potom jsem to dlouze přepisovala. Trvalo mi to vážně dlouho :D ale myslím že článke je to fajn, aspoň je to něco jiného než normálně a je tam právě i pár zajímavých faktů :)

Ehm.. ani netuším jak jsem na tohle téma přišla, úplně totálně random :D --► DONUT CARE! :"d

Donut care! Taky vás občas, když to řeknu slušně, štvou někteří lidi, co se do všeho se**u ( :D ), všechno musí vědět, ve všem mají pravdu a všechno dělají líp a ještě líp vás o tom musejí pořád přesvědčovat... už mě to vážně štve a hlavně pokud máte tyto lidi ve třídě je to asi nejhorší :´D Prostě znáte to, oni všechno umí nejlíp, ve všem se vám snaží porazit a potom když se něco stane vám hned musejí vše vědět... Starejte se sakra o sebe!! :´D




Tak jo, tohle je dvoufázový článek :D dopisuji ho další den, takže tak no... :D
Přesně jsem věděla proč jsem to chtěla napsat včera, teď mě nic nenapadá, prostě jsem cítila že mě nic nenapadne, ale snad mi něco dojde a asi napíšu jeden článek, který mi leží v hlavě dost dlouho a mám ho jako "zálohu" :D ¨
Co se týče pravidelnosti článků, ráda bych napsala že se na to často ptáte, ale tento blog má tak max. jedno zobrazení za den. Těch 500 a něco zobrazeni jsme si asi naklikali sami. Ale ne schválně my prostě kontrolujeme ty články a počítá to i nás i když máme v nastavená něco jiného.. no pokud někdo ví tak napište :´D  vím že to je hlavně o tom vydávat pravidelně články a mít je kvalitní, ale ta pravidelnost prostě nešla když byla škola a hlavně když to nikdo nečetl. Teď o prázdninách je to lepší, je víc času a už tím prostě ten čas nezabíjíte. Pravidelnost ale stále není asi ani nebude určená, teď se snažím psát aspoň jeden článek denně ale nevím jak dlouho mi to vydrží, přece jenom pojedeme ještě na dovolenou a prostě nevím no.. :/ ale zatím se budu snažit psát denně :)

Měla jsme další nápad, prostě je nejjednodušší dát do článku co nejvíc fotek, protože to prostě vyplní nejvíc prostoru. Ale článek random pictures mě docela bavil a tak bych z něho chtěla udělat rubriku a chtěla bych v něm pokračovat, pokud se tady na blogu zastaví jediný člověk napište aspoň co si o tom myslíte :´D
Popravdě už jsem toho napsala "celkem dost" ale je to takový nezáživný článek...
Nemám nápady na další rubriky a nechci kopírovat, tak pokud někdo má nějaký nápad :) prosím napište pomoc by se mi teď vážně hodila :D



xoxo betyna14



























Žádné komentáře:

Okomentovat