Jaké články byste chtěli??

sobota 12. července 2014

I just wanted to sit down and write it all.

Ahoj, tak jak se máte a užíváte prázdniny? Já jsem doma s angínou takže nic moc xd
Předem se omlouvám pokud v tomto článku budou chyby protože mám "nálepky na klávesnici" a jaksi není vidět na háčky .. Dont judge me. Ale zpět k tématu, teda ani nevím co bude tématem tohoto článku snad se nějak rozepíšu :) (pokud ste si všimli používám --► xd protože u :D je to déčko moc postižený xd.. so important.).
Poslední dobou vůbec netuším o čem psát a ani na to nemám náladu když jsou ty prázdniny. Oops,, 
Snad najdu nějaké další nápady a snad někdo blog zase začne číst. A potřebuju další názor xd. Kdo , když je nemocný/á poslouchá a kouká se na staré pohádky atd.? :o Já! xd já to dělám furt, ale netuším proč zrovna když jsem nemocná a normálně ne. xd. Weird. Jo a taky jsem si všimla, že jsem v článcích nikdy nepoužívala žádné anglické poznámky. A to je používám ráda a "celkem často" xd. Mým takovým cílem je začít psát víc a ty články víc prožívat a psát "s dobou" a "náladou" xd. 
Mám poslední dobou vlastně takových 5 cílů... 1. jsou ty články
                                                                       2. když jsem teď nemocná a jsem doma mám jako cíl shlédnout víc videí od tylera ♥.
                                                                       3. musím přečíst terapii láskou, protože jsem zatím na 96 straně (jo to je "málo" xd). Nesmím furt jenom koukat na Tylera xd.
                                                                       4. určitě znáte hru 2048 puzzle. No tak mím cílem je to "dohrát"/"mít 2048" jak to chcete nazvat.  I´M JUST ADDICTED TO THIS GAME!! xd
                                                                       5. A poslední věc je taková "absurdní" a už se ji snažím dodržovat od novýho roku (předsevzetí) a koupila jsem si kvůli tomu tu "make water better booble bootle xd" (nwm jak je to přesně prostě tu make water better bootle) a nainstalovala aplikace do mobilu a asi víte co to je. Ano! Pitný režim xd vzlášť teď když jsem nemocná..

No tak to bylo mých 5 "cílů", který zajímali každého že? xd

Aby byl tento článek něčím zajímavější přidám sem nějaký svůj oblíbený obrázek,písničku atd. ne něco jako we love you ale jen jako malý"oblíbence xd
btw: ty obrázky jsem šla hledat na svůj tumblr a nakonec jsem skončila s tím, že jsem si ho celýho přenastavila xd




                                                     favourite "quote"

Tohle není ani quote ale je to boží xd

I was at Target yesterday and this little girl wanted to buy Halo 4, but this lady came up to her and said video games are for boys. This lady had a box of trix in her cart and so the girl grabs the box and said ‘and trix are for kids.’ and ran off with the cereal and the game.


People cry, not because they´re week. It´s because they´ve been strong for too long. - Johny Deep

favourite song ♥


M.F.P.O.T.Y. "hey, this could be great!" "this could be the mother fucking party of the year!"
Becky G - Shower

Popravdě tento článek možná byl o ničem ale měla jsem chuť to vypsat xd
Takže pokud to někdo čte tak napište do komentářů vaše názory, nebo nápady na další články...
PS: líbí se vám toto písmo víc? :)


 xoxo betyna14














Žádné komentáře:

Okomentovat