Jaké články byste chtěli??

úterý 7. října 2014

It´s freaking cozy aka what i love about autumn.

Konečně je tu podzim, asi moje nejoblíbenější období.. teda společně s létem, ale poslední dobou se spíše "nakláním" k podzimu.
A proto jsem se rozhodla napsat pár věcí co miluju na podzimu

Halloween- Asi ta nejlepší věc na podzimu je halloween. Docela mě mrzí, že se v Česku halloween neslaví. Ale i přesto že ho doma nějak extrémně neslavíme ho totálně zbožňuju.

Halloween decoration- To na halloweenu zbožňuju ještě víc :D
Curving pumpkins- -tohle jsme doma dělali hodně často jako malí a pak jsme nějak přestaly, měli jsme hrozně moc dýní ve školce a hrozně mě to bavilo, tento rok jsem z halloweenu ještě nadšenější než minulý rok, a proto ho chci tento rok oslavit více, #murderofthepumpkin

It´s freaking cozy
Já prostě nenajdu ŽÁDNÝ český stejně dobrý slovo jako cozy. Já nevím ale já občas nejsem schopná se vyjádřit česky.. prostě si říkám jak je podzim cozy :D Asi bych se jakožto češka měla vyjadřovat lépe česky než anglicky ale to je už od tématu. Mám ráda jak už je trochu zima, ale nemrzne, můžu chillovat na posteli se zapálenýma svíčkama, s horkou čokoládou a horkou čokoládou a ještě více zapálenýma svíčkama.To mě přivádí k mým dalším oblíbencům.

Candles
Hot chockolate- /w whipped cream nd´marschmallow
Autmn fashion
Sweathers
Sweather weather :D
Coats n´jackets
Combat boots
Cute hats
Cozy baths
Getting dark-cozy
Colors of autumn
Fuzzy socks- cozy
podzimní vůně
Christmas is coming :D
xoxo betyna14                                                                                                       Halloween lights






Žádné komentáře:

Okomentovat