Jaké články byste chtěli??

úterý 27. května 2014

Rozhovor s Teri Blitzen

Takže ahoj, dneska je tu jeden super článek a to rozhovor s Teri Blitzen! Teri nám poskytla rozhovor a jsme za to vážně vděčné a můžu uznat, že jsem ji chvilku "stalkovala" a poprvé jsem se nemohla dočkat a přeposlala jsem jí e-mail 2x :D poté jsem toho tedy nechala protože jsem si uvědomila, že nemá cenu Teri otravovat, že musí mít spousty a spousty e-mailů denně a že na něj asi nestíhá odpovědět :) Poté mi Teri odepsala což je ůplně waa :D
Teď už ale k rozhovoru :)


1. Všichni už tě určitě znají a všichni na tebe mají určitý názor, ale jak by jsi svou osobnost a výstup na youtube popsala ty? :)
Teri: Na YouTube jsem podle mně o hodně míň švihlá než ve skutečnosti :) 

2. V tvém vlogu čaj s teri #1 jsi mluvila o Tylerovi. Inspiroval tě k něčemu? Nemyslím pouze v natáčení ale i v reálném životě? + jaké byly tvé youtube ikony když jsi začala natáčet? 

Teri: Tyler je pro mně člověk, který ukazuje světu, že se nemají bát za to co jsou :) Mám hodně vzorů: např. Michelle Phan :) 

3. Četli jsme už, že jsi dříve natáčela anglicky, chtěla by jsi se k tomu někdy vrátit?
 Pokud ano byly by to také beauty videa a natáčela by jsi i nadále na český kanál?

 TeriPokud někdy přestoupím na anglická videa, tak s cz skončím:)

4. Pokud víme tvá přezdívka vznikla z písničky Rudolf the red nose reideer, povíš nám k tomu nějakou další historku a zvolila bys dnes jinou přezdívku?

TeriSlavili jsme ten rok vánoce u tety v USA a je ot naše společná oblíbená písnička a když zaznělo Blitzen tak zrovna kolem nás prjelo auto udělanný jako sob:D A nezměnila bych jí :)

5. V budoucnosti by jsi chtěla psát do časopisu, mohla by jsi nám to nějak přiblížit?

TeriVOGUE :) 

6.Je hodně těžké ustát hejty?Jsi v tomto více optimista nebo pesimista? Co by jsi poradila youtuberkám které chtějí skončit s youtubem jen kvůli hejtům? + Máš občas když nahráváš nové video obavy a předtuchy co budou lidi hejtovat a jaké to bude mít ohlasy?

Teri: Já na tom dřív byla se sebevědomím špatně, takže ejty občas snáším těžce, občas líp. Jsem spíše optimista :) Když ten člověk hejtuje, má problém sám se sebou. Mám!:D

7. Pokud si chceš udělat "pamper evening" jak tvůj večer dokonalý večer vypadá?

Teri:  Vlastně zaklapnout počítač a zalehnout k televizi:DD Já prostě tady ty chvilky mám míń a míň a chybí mi ten klídeček Který jsem dřív měla 

8. Tvoje nejoblíbenější vzpomínka s Bonitem a Bessy?

Teri: To je těžké vybrat :) 

9. Hodně cestuješ tak by nás zajímalo v jaké zemi se ti nejvíce líbilo. Popřípadě nejoblíbenější vzpomínku?
TeriNejradši mám Ameriku a Mallorcu a moje nejoblíbenější vzpomínka byla když jsem potkala na Mallorce Robina nebo když jsme s holkama z Arizony (usa) jezdili každý den na kolech :) 

10. Vypiš pár svých nejoblíbenějších youtuberů "poslední doby" ? 

TeriNo ono jich je víc a upřímně jsem strašně líná :D

11. Jaký je tvůj nejoblíbenější film "všech dob" ?

TeriLOL, Kamarád taky rád, Machři ^^

12. Kdyby ti Makyna zavolala že za půl hodiny musíte nutně emigrovat na Aljašku, protože někdo prokecl vaše adresy a fankluby se už řítí... Co by jsi sebou zbalila? :D

TeriElektroniku,kosmetiku,rodinné vzpomínky, nějaký oblečení:Djídlo, pití a peníze :)

13. Říkáš víc btw, omg/omfg nebo wtf? :D

Teribtw :) 

14. Jaký je to pocit mít už přes 30k odběratel?

Teri:  Neuvěřitelný!:D

15.Co by jsi vzkázala svým odběratelům?

Teri:  Vždycky vzkazuju, že je mám ráda, což je pravda!:) Bez nicvh, bych byla nic, ale občas jim prostě chci říct, že jsem taky člověk a poslední dobou mi hodně píšou, že na všechno kašlu, ale já nejsem robot a jsem pořád teenager,který chce taky objevovat svět a ne jenom sedět za klávesnicí






Moc děkujeme Teri Blitzen za poskytnutí rozhovoru a doufám že se vám tento rozhovor líbil a ahoj přístě :)

xoxo betyna14

1 komentář:

  1. Upřímně Teri vůbec nesleduji (nic proti ní, já zkrátka obecně nesleduji youtubery, až občas na výjimky), ale bylo zajímavé se o ní něco málo dozvědět, ačkoliv u spousty věcí netuším, o co jde. :D
    Nicméně určitě jí přeji štěstí a úspěchy, očividně je ve svém "oboru" vskutku skvělá. :)

    OdpovědětVymazat