Jaké články byste chtěli??

neděle 11. května 2014

EOS a Tangle Teezer

Ahoj, rozhodla jsme se napsat recenzi na tyto dvě věci o kterých se vede spousta spekulací ale většinou dobrých.
Začnu Eos balzámem.Určitě to znáte, ale pokud ne tak eos (evolution of smooth) je značka (logic) (mám pocit že americká ale zase nechni kecat :D) kterou proslavili právě eos balzámy.Prodávají také různé krémy na ruce které si taky hodně lidí pochvalujou.Ale zpátky k těm balzámům.Je ve tvaru "vajíčka" a skvěle se "nanáší". My jich máme šest každá tři... sweet mint,summer fruit a strawberry sorbet.
Všechny hezky hydratují a ten sweet mint tak trochu "štípe" a to je takový fajn pocit jako kdyby to vážně hydratovalo ale nwm jakto ale ten pocit :D Je tedy spoustu druhů, spíše příchutí.Mám pocit že jich je osm.
U nás v ČR se nedá zatím sehnat, ale dá se koupit na e-shopech. např. na e-shopu pavlinny17 , na ebay atd.
Ale není zrovna nejlevnější vzlášť na ebay.. ok nevim za kolik se tam dá sehnat ale hádám protože nějaký poštovný tam být musí.Takže pokud máte šanci se nějak dostat např. do Ameriky nebo prostě do zahraničí  rozhodně se po nich koukněte :) .

Další je Tangle Teezer..
Tangle Teezer mi připadal vážně skvělý když jsem si ho koupila, byla jsem nadšená z toho že netahá a že mi rozčesávání vlasů trvá krátce.Ale časem se začali ohýbat štětiny po stranách a už tak dobře nefungoval...
I když nemůžu říct že by už nebyl dobrý je pořád skvělý jen to není to co to bývalo.Vím že bych si po čase měla koupit nový ale mám ho asi jen měsíc...Ale to už může být u každého jinak. Myslím si že pokud nerozčesáváte tolik zacuchané vlasy tak vám bude "fungovat déle".Ale jelikož jsem rozčesávala velké "cuchance"..no zkrátka mohlo to způsobit i to.Co se ale týče prvních dojmů měla jsem dojem že netahá,rozčesává rychle,skvěle se drží a že vlasy neničí. Moje pocity teď : Netahá,nerozčesává tak rychle,ale také nepozoruji že by se vlasy nějak neničíly. Nevím co bych měla říct jako závěrečnou větu, protože jsem za něho sice ráda ale už né tak nadšená :/

PS: jedna rada... nekupujte si ho v cut&color.. (nevím kde se ještě prodává možná v otatních kadeřnictvích) ale ne pokud stojí 400 Kč. V Europarku ho mají  totiž v parfurms.cz za polovičku 239 Kč.

"klasická verze"

"kompaktní verze"

Splash-tento tt je "dutý" a tím by měl být i do sprchy 

A prodává se i v dětské verzi, která obsahuje i "úložný prostor" na gumičky


Doufám že se vám článek líbil nevím jestli jsem vám pomohla ale rozhodně napište svoje názory do komentářů :)
                                                                                                                         xoxo betyna14

1 komentář:

  1. tiez mam dva eos balzami ale mam od nich aj lepsie balzami :) a co sa tyka Tangle Teezra(tiez ho mam) tak tie stetinky sa mi velmi neohybaju pretoze sa on staram a pouzivam ho uz tri mesiace a som snim maximalne spokojna :)


    http://gagussdiary.blogspot.sk/?m=1

    OdpovědětVymazat